Nyhet -
ABC om marknadsföring och vinnare i lågkonjunktur, beställ rapporten utan kostnad.
Vad gör du när lågkonjunkturen även drabbar byggprojektmarknaden?
Under tiden du funderar på det tipsar vi om vår sammanställning, du får den färska rapporten "BYGGFAKTAs ABC om marknadsföring och vinnare i lågkonjunktur" utan kostnad.
Vi är en del av en stor och viktig bransch för att hålla igång Sverige och ekonomin. Än så länge råder ingen lågkonjunktur på byggprojektmarknaden, men det är minst sagt osäkra tider och det gäller att förbereda sig INNAN en lågkonjunktur drabbar även din bransch. Hur kommer det att påverka dig och ditt företag och hur ska du tänka och agera då det gäller beslutsstöd, marknadsföring och försäljning i en lågkonjunktur?
Vi tycker att det är smart att titta på forskning och exempel på hur vinnare från tidigare lågkonjunkturer gjort. Vad krävs t ex. för att bli "bäst i test" på försäljning och marknadsföring i lågkonjunktur? Först ett bra beslutsstöd - men sen då? Beställ vår färska rapport - "BYGGFAKTAS ABC om marknadsföring och vinnare i lågkonjunktur" så står du lite bättre rustad.
Du får den såklart helt utan kostnad här eftersom vi vill lära som vi lever.
(Bland alla som beställer den under april månad lottar vi även ut tre stycken topptestade trådlösa hörlurar från Jays Headphones, deras x-Five som fått bäst i test från både Ljud & Bild och M3.)
Eftersom vi vill vara extra snälla i dessa tider har vi även fixat så att JAYS bjuder alla i byggbranschen på rabattkoder som ger 50 % rabatt på deras topptestade hörlurar och 30 % rabatt på deras topptestade högtalare. Ange bara koderna "bygg50" eller "bygg30" om du beställer produkter från https://www.jaysheadphones.com/
PS. BYGGFAKTA och SVERIGE BYGGER är olika varumärken som nyligen fusionerats juridiskt till BYGGFAKTA DOCU SWEDEN AB. Därför tipsar vi om denna ABC även via varumärket Sverige Byggers pressrum. Varumärket Sverige Bygger och tjänsten Mitt Sverige Bygger lever vidare.